Kirja järgi september 1944.
Enne/Nüüd
Jep!
See viss pani mindki muhelema ning endamisi küsima, et kust tulevad jutud, nagu oleks sõjaaegu söögikraamiga kehvasti olnud
.
Ning kui nüüd võrrelda viimast pilti ühe eelnevaga siis tuleb tõdeda, et väga mööda nagu ei pannudki ...


Ning kui nüüd võrrelda viimast pilti ühe eelnevaga siis tuleb tõdeda, et väga mööda nagu ei pannudki ...


Ise kipun arvama, et ülesvõte tehtud mingi rakursi all "sillapea" tollest osast.
- freiwilliger
- Huviline
- Postitusi: 614
- Liitunud: E Sept 11, 2006 5:55 pm
- Asukoht: Tallinn
pärnu
Ah siis selle rakursi all foto võetud!
Nüüd süda rahul aga seda peab ikka ütlema, et nende pommitamisjärgsete Pärnu fotodega on minul ikka segadust üksjagu. Muuseumis neid vaadates jäävad ikka paljudki seletustelt üsna lahtiseks ...
Nüüd süda rahul aga seda peab ikka ütlema, et nende pommitamisjärgsete Pärnu fotodega on minul ikka segadust üksjagu. Muuseumis neid vaadates jäävad ikka paljudki seletustelt üsna lahtiseks ...
Pole võib olla väga õige nurga alt (kuna see ei olnud eesmärk) pildistatud aga vaadata kõlbab ehk ikka.
Liiva jaam 1940. aastatel
http://www.hansaco.ee/raudtee/run.php?id=1751&mode=img
Liiva jaam 2008

Liiva jaam 1940. aastatel
http://www.hansaco.ee/raudtee/run.php?id=1751&mode=img
Liiva jaam 2008

Sõda on elujaatamise kõige aktiivsem vorm.
Parem olla kui näida.
Parem olla kui näida.
Pole küll seotud II Maailmasõjaga aga seotud kindlusraudteega.
Männiku tee ülesõit 1930.aastatel. Otse suunduv tee on Vabaduse puiestee, vasakule läheb Männiku tee. Torniga tuletõrje maja eksisteerib tänapäevani (aga ilma tornita).
http://www.hansaco.ee/raudtee/run.php?id=1141&mode=img
Sama koht 2008

Männiku tee ülesõit 1930.aastatel. Otse suunduv tee on Vabaduse puiestee, vasakule läheb Männiku tee. Torniga tuletõrje maja eksisteerib tänapäevani (aga ilma tornita).
http://www.hansaco.ee/raudtee/run.php?id=1141&mode=img
Sama koht 2008

Viimati muutis faust, R Apr 25, 2008 12:56 am, muudetud 1 kord kokku.
Sõda on elujaatamise kõige aktiivsem vorm.
Parem olla kui näida.
Parem olla kui näida.
Liiva jaama veetorn kitsarööpmelise ajal
http://www.hansaco.ee/raudtee/run.php?id=95&mode=img
Ja 2008

http://www.hansaco.ee/raudtee/run.php?id=95&mode=img
Ja 2008

Sõda on elujaatamise kõige aktiivsem vorm.
Parem olla kui näida.
Parem olla kui näida.
Rahumäe betoonviadukti ehitamine 1925.a. Esialgne, 1913.a. ehitatud viadukt oli valmistatud puidust.
http://www.hansaco.ee/raudtee/run.php?id=288&mode=img
http://www.hansaco.ee/raudtee/run.php?id=627&mode=img
Vastvalminud Rahumäe viadukt.
http://www.hansaco.ee/raudtee/run.php?id=628&mode=img
Ning nüüd 2008.

http://www.hansaco.ee/raudtee/run.php?id=288&mode=img
http://www.hansaco.ee/raudtee/run.php?id=627&mode=img
Vastvalminud Rahumäe viadukt.
http://www.hansaco.ee/raudtee/run.php?id=628&mode=img
Ning nüüd 2008.

Sõda on elujaatamise kõige aktiivsem vorm.
Parem olla kui näida.
Parem olla kui näida.
Vedurite ringdepoo valmis Nõmmel 1919.a. suvel. Depoo oli algselt mõelud seitsmekümnele vedurile, seal oli 25 kanalit ning pöördsild. 1922.a. lammutati viie kanali jagu depood ära, 1924.a. lammutati veel teist samapalju nii et tänaseni on säilinud 15 kanalit. Juuresolev pilt on tehtud 1922.a., kui esimene lammutamine on juba toimunud.
http://www.hansaco.ee/raudtee/run.php?id=94&mode=img
Vedurid A-70 ja Ak-19
http://www.hansaco.ee/raudtee/run.php?id=1730&mode=img
Nõmme-Väike vedurite ringdepoo. Kiri uksel: "KINDLUSE RAUDTEE WEOJAOSKOND".
http://www.hansaco.ee/raudtee/run.php?id=195&mode=img
Ja nüüd 2008, hoones tegutsevad firmad.


http://www.hansaco.ee/raudtee/run.php?id=94&mode=img
Vedurid A-70 ja Ak-19
http://www.hansaco.ee/raudtee/run.php?id=1730&mode=img
Nõmme-Väike vedurite ringdepoo. Kiri uksel: "KINDLUSE RAUDTEE WEOJAOSKOND".
http://www.hansaco.ee/raudtee/run.php?id=195&mode=img
Ja nüüd 2008, hoones tegutsevad firmad.


Sõda on elujaatamise kõige aktiivsem vorm.
Parem olla kui näida.
Parem olla kui näida.
Nõmme-Väike esialgne jaamahoone Vääna tn.17. Pärast Vääna liini avamist reisiliikluseks 1920.a., kolis jaam kasarmubarakki Vääna tn. 5, esialgset hoonet aga hakati kasutama raudteelaste saunana. Nõmme-Väike jaama on nimetatud ka Nõmme-Ida, Nõmme-Kindluse ja Nõmme-2.
http://www.hansaco.ee/raudtee/run.php?id=192&mode=img
Ning 2008

http://www.hansaco.ee/raudtee/run.php?id=192&mode=img
Ning 2008

Sõda on elujaatamise kõige aktiivsem vorm.
Parem olla kui näida.
Parem olla kui näida.
Nõmme-Väike jaamaks kohandatud kasarmubarakk Vääna tn.5. Jaamahoone esisel võib tänaseni märgata kitsarööpmelise raudtee puitliipreid.
http://www.hansaco.ee/raudtee/run.php?id=630&mode=img
Täna 2008

http://www.hansaco.ee/raudtee/run.php?id=630&mode=img
Täna 2008

Sõda on elujaatamise kõige aktiivsem vorm.
Parem olla kui näida.
Parem olla kui näida.
Veel üks kaader Suursilla jäänustest ning katkisest Nikolai kirikust ( loodan, et kamraad Raudrist ei pahandaivalo kirjutas:Varemetega foto teeb eriti isuäratavaks uhkelt südalinnas poosetav lehm!
