laskemoona käru
Üks vällamaa tegelane olla leidnud ka väidetava pumba, mis selle käru juurde kuulus:
http://www.wehrmacht-awards.com/forums/ ... p?t=264082
http://www.wehrmacht-awards.com/forums/ ... p?t=264082
Sõda on elujaatamise kõige aktiivsem vorm.
Parem olla kui näida.
Parem olla kui näida.
- Frundsberg
- Huviline
- Postitusi: 755
- Liitunud: P Juul 23, 2006 6:40 pm
Sai endale ka siis jälle taastamiseks uus käru soetatud, muidu suht kobe, osaliselt isegi originaalvärvi säilinud, ainult rattad puudu, hinnaks oli 500 eur'i ja usun, et kui lõplikult valmis on läheb teine niipalju veel. Seega eks ta jah vähe kiiksu ja parema sissetulekuga inimeste lõbu ole. Lihtsalt meie siin viitsime veel nokitseda, aga läänes ju lihtsam valmis asi osta seda enam kui võimalused lubavad.
Näita siis oma 500-st käulat ka.Üksik Hunt kirjutas:Siin teemas küsis kamraad brunner eespool erinevate velgede kohta ,et neid on 4 sorti ja et millised need on, vaatasin praegu oma pilte kärudest (ikka üle 100 neid) ja jäi silma 5 erinevat velge - 4 neist laiarehviga ja üks kitsaga. Kui uscha jõuab kunagi arvuti taha paneb need siia ka.
Meine Ehre heisst Treue http://sojavaramuuseum.ee/
Lisaks kamraad uscha pandud piltidel olevatele on silma jäänud ka veel teistsuguseid rattaid.
Nagu siin teisel pildil näha:
http://forum.axishistory.com/viewtopic. ... triekarren
Ja üks pilt veel, (millel veo konks arvatavasti omalooming aga rattad tunduvad olema originaalid):
http://www.wehrmacht-awards.com/forums/ ... hlight=IF8
Rataste ja nende võimalike variantide kohta ka lõik ühest minu eelnevast postitusest.
The stub axles supported 9 x 350 rims which could have either pneumatic tyres or steel tyres, the steel tyres were attached to the rims with a rubber strip for some shock absorbency. There were a wide variety of rim designs used, ranging from plain rims to 4, 5 and 10 hole rims. All wheels were of a quick release design, where a spring loaded pin could be pulled and the wheel rim and hub could be detached from the trailer in seconds.
Aga eks kõige levinumad olegi just need täisveljed ja niiöelda kodaratega variandid.
Nagu siin teisel pildil näha:
http://forum.axishistory.com/viewtopic. ... triekarren
Ja üks pilt veel, (millel veo konks arvatavasti omalooming aga rattad tunduvad olema originaalid):
http://www.wehrmacht-awards.com/forums/ ... hlight=IF8
Rataste ja nende võimalike variantide kohta ka lõik ühest minu eelnevast postitusest.
The stub axles supported 9 x 350 rims which could have either pneumatic tyres or steel tyres, the steel tyres were attached to the rims with a rubber strip for some shock absorbency. There were a wide variety of rim designs used, ranging from plain rims to 4, 5 and 10 hole rims. All wheels were of a quick release design, where a spring loaded pin could be pulled and the wheel rim and hub could be detached from the trailer in seconds.
Aga eks kõige levinumad olegi just need täisveljed ja niiöelda kodaratega variandid.
Sõda on elujaatamise kõige aktiivsem vorm.
Parem olla kui näida.
Parem olla kui näida.
Ma ei taha küll norida, aga tegelikul oleks ma meeleldi lugenud ka seda su eelmist postitust, aga ma ei räägi kahjuks ingliskeelt. Oleks igati meeldiv kui me korrektsuse suhtes siin eestikeelses foorumis ikka eestikeeles kirjutaks - mina ju ei vasta sulle saksakeeles, kuigi võiks.
Aga tegelikult nüüd asjast - neil piltidel on kaks erinevat käru, see torudest raamiga on IF 8/1 ja see lihtsa metallkastiga on IF 8 samuti on olemas veel kolmas variant mis on lihtsalt NSU, aga seda olen näinud ainult sõjaaegsetel piltidel, sellel on all autorattad ja kärul ka poritiivad.
Piltidelt, mis kamraad faust postitas paistab ka et IF 8 rattad on väiksemad kui IF 8/1 omad, nende vankriratta moodi rataste kohta arvan, et need on sinna lihtsalt alla aretatud.
Aga tegelikult nüüd asjast - neil piltidel on kaks erinevat käru, see torudest raamiga on IF 8/1 ja see lihtsa metallkastiga on IF 8 samuti on olemas veel kolmas variant mis on lihtsalt NSU, aga seda olen näinud ainult sõjaaegsetel piltidel, sellel on all autorattad ja kärul ka poritiivad.
Piltidelt, mis kamraad faust postitas paistab ka et IF 8 rattad on väiksemad kui IF 8/1 omad, nende vankriratta moodi rataste kohta arvan, et need on sinna lihtsalt alla aretatud.
Herr Üksiku Hundi mainitud NSU käru:
http://www.kettenkrad.de/newkkrad_d.htm
Nende rattad laskemoona käru omadest hoopis erinevad.
Ühelt teiselt väljamaa lehelt siis väike tõlge selle NSU käru kohta:
Sd Ah 1 TRAILER;
Sellist spetsiaalse kujuga käru hakati tootma 1941 aasta lõpus. Käru oli ühendatud Kettenkradiga haakeseadme ja kaabli abil. Ühendatud kaabel võimaldas käru tuledel töötada sünkroonis Kettenkradi enda tuledega. Käru kere oli avatud kast, mille ehitus muutis selle vees ujuvaks. Käru kaks 3,50-19 õhkrehvid ja rattad on identsed Kettenkradi esirattale. Käru tootjaks oli NSU.
http://www.kettenkrad.de/newkkrad_d.htm
Nende rattad laskemoona käru omadest hoopis erinevad.
Ühelt teiselt väljamaa lehelt siis väike tõlge selle NSU käru kohta:
Sd Ah 1 TRAILER;
Sellist spetsiaalse kujuga käru hakati tootma 1941 aasta lõpus. Käru oli ühendatud Kettenkradiga haakeseadme ja kaabli abil. Ühendatud kaabel võimaldas käru tuledel töötada sünkroonis Kettenkradi enda tuledega. Käru kere oli avatud kast, mille ehitus muutis selle vees ujuvaks. Käru kaks 3,50-19 õhkrehvid ja rattad on identsed Kettenkradi esirattale. Käru tootjaks oli NSU.
Sõda on elujaatamise kõige aktiivsem vorm.
Parem olla kui näida.
Parem olla kui näida.