laskemoona käru
Siin pildil vist sama käru:
http://www.panzer-modell.de/referenz/fo ... enkrad.jpg
http://www.panzer-modell.de/referenz/fo ... enkrad.jpg
Sõda on elujaatamise kõige aktiivsem vorm.
Parem olla kui näida.
Parem olla kui näida.
Siin veel üks pilt sellest Luftwaffe müstilisest kärust. Ajatakse seda pea alati IF8-ga segi.
http://if8.free-biker-hirschfeld.de/lib ... reib:1.jpg
http://if8.free-biker-hirschfeld.de/lib ... reib:1.jpg
Sõda on elujaatamise kõige aktiivsem vorm.
Parem olla kui näida.
Parem olla kui näida.
Selline päris informatiivne leht kärust juhtus netis ette jääma. Ainult et saksa keeles:
http://if8.free-biker-hirschfeld.de/doku.php
Ja oh imet, meid on ka väljamaal märgatud, vaadake lehe all viimast linki
http://if8.free-biker-hirschfeld.de/dok ... bilder_if8
http://if8.free-biker-hirschfeld.de/doku.php
Ja oh imet, meid on ka väljamaal märgatud, vaadake lehe all viimast linki

http://if8.free-biker-hirschfeld.de/dok ... bilder_if8
Sõda on elujaatamise kõige aktiivsem vorm.
Parem olla kui näida.
Parem olla kui näida.
Kust ilmanurgast too käru Sulle tööpingile sattusivalo kirjutas: Keegi võiks rummudega pooltelgi pakkuda, saaks asja jooksma.
Pakkuda üks 4 mulguga täisvelg.

Ja isi veel ütli,et vötad hoo maha


Eks nuusin oma roostehunnikus-ehk näkkab nende pooltelgedega.
Meine Ehre heisst Treue http://sojavaramuuseum.ee/
Kuule mul kärude ühendusjupp ju olemas ja sa anna see käru parem mulle, siis mul standartne formatsioon olemas.
Olgu, nali naljaks.
Aga täitsa kena kaarik, ehk räägid sellest lähemalt. Vaatan, et keegi kurjam aint tagant ühe toru pihta pannud
Kui sul rumme vaja siis ma juba varemalt selliseid poolikuid olen pakkunud:



Aga täitsa kena kaarik, ehk räägid sellest lähemalt. Vaatan, et keegi kurjam aint tagant ühe toru pihta pannud

Kui sul rumme vaja siis ma juba varemalt selliseid poolikuid olen pakkunud:


Sõda on elujaatamise kõige aktiivsem vorm.
Parem olla kui näida.
Parem olla kui näida.
Mõtlesin siin natuke sellele mootorratas-käru kombinatsioonile ja tekkis selline küsimus, et kas keegi on üldse näinud õigeid sõjaaegseid pilte, kus laskemoonakäru IF8 on mootorratta järel. Netis on vägapalju pilte tänapäeva restaureeritud kärudest mootorrataste küjes. Kuigi käru oli mõeldud vedamiseks käsitsi või hobuse järel kasutati seda teadupäralt ka niiöelda ebaseaduslikult mootorsõidukite järel.
Koerte, hobuste ja Kettenkradi järel pilte olen näinud aga huvitaks just mootorratta järel.
Koerte, hobuste ja Kettenkradi järel pilte olen näinud aga huvitaks just mootorratta järel.
Sõda on elujaatamise kõige aktiivsem vorm.
Parem olla kui näida.
Parem olla kui näida.
Neil poolakail seal lehel terve koopia tööstus. Ei saa aru, kas konks ja velg ka koopiad või mis? ID silt on kena asi.
http://www.oldtimergarage.szn.pl/store/ ... ywords=IF8
http://www.oldtimergarage.szn.pl/store/ ... ywords=IF8
Sõda on elujaatamise kõige aktiivsem vorm.
Parem olla kui näida.
Parem olla kui näida.
Küsiks siis,mille muu,kui käru(-de) vedamiseks oli näiteks Zündapp KS 750-el juba tehasest kärukonks taga?faust kirjutas:Mõtlesin siin natuke sellele mootorratas-käru kombinatsioonile ja tekkis selline küsimus, et kas keegi on üldse näinud õigeid sõjaaegseid pilte, kus laskemoonakäru IF8 on mootorratta järel. Kuigi käru oli mõeldud vedamiseks käsitsi või hobuse järel kasutati seda teadupäralt ka niiöelda ebaseaduslikult mootorsõidukite järel.
Koerte, hobuste ja Kettenkradi järel pilte olen näinud aga huvitaks just mootorratta järel.
Võin küll eksida,aga minu teada oli raskete Saksa sõjaväemootorrataste(KS 750 ja R75) väljatöötamise tingimustes ette nähtud,et nad pidid suutma vedada kerghaagiseid.
Üks tuttav taat,kes oli sõja ajal sakslaste tehnilises abiteenistuses,rääkis küll,et nad sõitsid nii mõnedki korrad kahe käruga sikli taga ringi.
Sõjaaegseid pilte laskemoonakärudega tsiklitest on olemas küll.Ühes venelaste väljaantud mootorratastega sõjafotode vihikus oli mitu pilti.Ühel pildil KS 750 kahe käruga.
Ühelt välismaa lehelt pikemast jutust selline lõik vedamise kohta. Selles see vasturääkivus ongi, et oli mõeldud käsitsi ja hobuveoks, kuna puudusid poritiivad ja elektrisüsteem tagatulega. Samas neid ikkagi mootorrataste taga küll kasutati ja konksudki ei olnud välitingimuste looming. Suht segane värk sellega.
This trailer was officially designed only for manual or horse drawn motion, but they can be seen in contemporary WWII photos being towed by a variety of vehicle types as needs dictated.
The design of this trailer precludes being towed successfully or legally behind motor vehicles, as it was never equipped with the correct lighting, electrical connections for lighting or mudguards, all which were German civilian and military legal requirements for a motor towed trailer both before and during WWII. Whereas a manual or horse drawn trailer of the time need only have a rear facing reflector to comply with regulations and mudguards were not required either, these same regulations also applied to all towed guns, whatever the towing method.
Additionally the tow hook size is unique to this trailer, its for trailer to trailer connections but it is of a smaller design than the smallest standard vehicle size towing hook.

This trailer was officially designed only for manual or horse drawn motion, but they can be seen in contemporary WWII photos being towed by a variety of vehicle types as needs dictated.
The design of this trailer precludes being towed successfully or legally behind motor vehicles, as it was never equipped with the correct lighting, electrical connections for lighting or mudguards, all which were German civilian and military legal requirements for a motor towed trailer both before and during WWII. Whereas a manual or horse drawn trailer of the time need only have a rear facing reflector to comply with regulations and mudguards were not required either, these same regulations also applied to all towed guns, whatever the towing method.
Additionally the tow hook size is unique to this trailer, its for trailer to trailer connections but it is of a smaller design than the smallest standard vehicle size towing hook.
Sõda on elujaatamise kõige aktiivsem vorm.
Parem olla kui näida.
Parem olla kui näida.