Puhastasin porist mõned tähtsad kohad, kus võiks mõni vihje leiduda aga markeeringute kohapealt ikkagi null tulemus.
Uurisin seda torujuppi, kus peaks olema tehasesilt käinud ja seal ei ole tõesti olnud mitte mingisugust silti. Panen tõestuseks 2 pilti - auke ei ole. Tundub, et ei ole olnud ka seda kleepsu (vesipildi) laadset asja, sest mitte ühtegi fragmenti ei ole sellest säilinud.
Tegin ketirattast ja lenksudest uued pildid - võib 100% kindlalt väita, et need ei ole olnud ei nikeldatud ega kroomitud vaid on algselt olnud matt musta värvi.Huvitaks, kas väntadel/ketirattal pole rohelise värvi all säilinud galvaanilise katte jäänuseid - niklit või kroomi?
Puhastasin selle koha ära ja vaatasin iga nurga alt - mitte kui midagi.Ega raaminumbrit keskjooksu alt nähtavale ei tulnud?

Nihutasin seda pumbakinnitust natuke ülespoole ja tundub, et see on sinna alla vajunud tõepoolest ennem kui ratas roheliseks värviti.Teema rattal on näha, et pumbakinnituse ülemine klamber hoopis alumise juurde vajunud, huvitav, kas enne roheliseks värvimist?

Tegin ühe pildi ka sellest käepidemest - ei oska arvata, mis materjalist see valmistatud on. Selline veider näeb välja küll.Juhendis on kirjas, et vildist käepidemed kinnituvad lenksule tsemendiga, antud rattal ka üks käepide paistab...
Ma ei usu ka seda, et raaminumber ei paista välja kuna ratas on teistkordselt üle värvitud (roheliseks). See rohelise värvi kiht on väga õhuke ja peale kantud väga professionaalselt - ehk oli sedasi, et kui Eesti Kaitsevägi need rattad Rootsist tellis siis anti kohe käsk need seal üle värvida enne kui Eestisse saadetakse? Kindlasti ei ole keegi seda pintsliga üle pläkerdanud vaid tundub ikka tehasetöö olevat (värv on igalpool ühtlase paksusega, pole pintslijälgi, pole mingisuguseid voolama hakanud värvitilkasid jms.).