1. leht 1-st
Paluks hüva nõu :)
Postitatud: K Jaan 05, 2011 10:28 pm
Postitas Asser
Sain omale sellise asja soetatud k-175A ja tasa pisi korrastama. Ja nüüd küsimus kas jätta sama jäle värv peale
nagu hetkel originaalis,või ikka liiva pritsi näidata ja nullist pihta hakata nagu õigem oleks.Ja igasugused soovituse ja nõuanded on oodatud. Siin meil ju restaureeriaid leidub

(Sellise teema jaoks on kohe eraldi foorum aga ei ole sinna veel aksepteeritud nii et äkki siit saan ka hüva nõu)

Re: Paluks hüva nõu :)
Postitatud: K Jaan 05, 2011 10:53 pm
Postitas plekkpea
Auto-Moto foorum on selleks spetsialiseerunud keskkond, kõik vajalik sealt! Ise arvaks , et loogish, asi pulkadeks, pritsi ja noie värv nö. vanutamisega selga. Ära unusta suuri punaseid viisnurkasid Kavrossile selga ajamast, mudu läänes ei müü.
Re: Paluks hüva nõu :)
Postitatud: K Jaan 05, 2011 10:57 pm
Postitas Parabellum
Värv jäta samaks,kuid ennem ikka pritsi alt läbi ja korralik krunt ka alla.Esihargi pudelid ning leegitorud samuti roostes ju,sama ka sadulaga,seal sadulsepa abi vaja.Kui tegema hakkad,siis hakka ikka nullist.Ma ise olen taastanud kunagi `49 aasta iz-i,kummisadulatega.Kavross on tiba lihtsam ja ka uuem.
Ja kas see on seal peal õige värv?
Re: Paluks hüva nõu :)
Postitatud: K Jaan 05, 2011 11:01 pm
Postitas Asser
Alt kumab tume sinist ORIGINAAL värvi ,kuid on heledama sinisega veel üle platserdatud.Ega jah muud ei aita kui ribadeks kiskuda ja nullist alustada. Kuid herr Plekkpea sõnul peaksin ma hoopis viisnurki maalima hakkama
Re: Paluks hüva nõu :)
Postitatud: K Jaan 05, 2011 11:10 pm
Postitas Parabellum
Võta siis see alumine värv ja lase selle järgi uus valmis toonida.Pealmine oli jah nagu sellel ajal ikka tuttav belorussi värv,mis vedeles igas EPT-s ja kolhoosis tünnide viisi.
Ja ära summuteid puhastada unusta,originaalis läigivad kui juudi jõulupuu.
Re: Paluks hüva nõu :)
Postitatud: K Jaan 05, 2011 11:21 pm
Postitas plekkpea
Plekkpea soovitus viisnurkade näol on selline, et maali peale ja lükka ruttu Ebay-sse müüki, ehk saad ka mõne kabeda kopka kohe kätte. Teisel juhul pead ise enne kalkuleerima palju sul läheb detailide taastamiseks( el. arve el. lüüsiks), puhastamine, soodapuhastus, sadulsepatööd, kromimise teenus Vasaras( mitte odav), puudulike juppide soetamine Kurtnast kevadel, dokumendid? jne.
Re: Paluks hüva nõu :)
Postitatud: K Jaan 05, 2011 11:26 pm
Postitas Asser
Masinal on alles numbri märk,paberid,tööriista komplekt,pump.Aga on plaan ikka endale sõiduks teha. Ja mootor töötab

Re: Paluks hüva nõu :)
Postitatud: K Jaan 05, 2011 11:36 pm
Postitas funker
Asser kirjutas:Masinal on alles numbri märk,paberid,tööriista komplekt,pump.Aga on plaan ikka endale sõiduks teha. Ja mootor töötab :)
Kui ikka sõitmiseks tahad teha, siis metall haljaks ja uus värv selga. Muidu sa ei näe isegi, millised praod kusagil võivad peituda. Selle pluss on ka see, et saad ta omale meelepäraseks värvida ;)
http://www.galerii.tsiklitall.org/thumb ... p?album=89
Re: Paluks hüva nõu :)
Postitatud: N Jaan 06, 2011 5:24 pm
Postitas divine
Kui sellest omale sõidupilli teed, mitte uunikmeeste kokkusaamistel käimiseks puhtalt, siis minu vähearenenud ilumeele jaoks on see nõukogude traktoritööstuse värvijääkidest valminud sinine gamma ikka väga halb vaadata. Sellest hulle võiks olla ainult veneaegne pruun põrandavärv, millega meid nooruspõlves piinati.
Re: Paluks hüva nõu :)
Postitatud: R Mai 11, 2012 9:41 am
Postitas Asser
Teistele ka vaatamiseks. (Hetkel kahjuks lihtsalt ilus vaadata,sest omal jõul ei liigu)

Re: Paluks hüva nõu :)
Postitatud: R Mai 11, 2012 4:51 pm
Postitas funker
Asser kirjutas:Teistele ka vaatamiseks. (Hetkel kahjuks lihtsalt ilus vaadata,sest omal jõul ei liigu)
Siiamaani väga ilus töö. Mis veel pooleli? Näen, et silindripea veel küljest.
Re: Paluks hüva nõu :)
Postitatud: R Mai 11, 2012 6:31 pm
Postitas Asser
Pooleli jah veel

kuid ajan raha kokku et talle elu-jõulisem mootor osta peale (loomulikult selle masina sobiv originaal,see mis peal on sai hukka,ostsin küll tutika kolvi silindri ja rõngad,kuid peale 3 käivitumist jooksis kokku ehk siis minu diagnoosi põhjal kolvi sõrme stopper kuidagi hüppas kolvi ja silindri vahele)
Tuleks veel mõned asjad lahti kruvida ja valged triibud teha peale,ja kroomise peale ei taha mõelda kah maru kallis