1. leht 1-st
Relvaameti "kana"
Postitatud: P Jaan 10, 2010 4:40 pm
Postitas ppp
http://www.memorylaneracing.com/nsu/pag ... 82_JPG.htm
Selline on märk ühe ameeriklase poolt soetatud militaar-tuuningus NSU tsikli karteril. Tsikkel paistab vägisi olevat selline poola päritoluga koduvalmistatud armeetsikkel nagu kaugetele ja asisematele väljamaalastele "taastatakse - toodetakse". Ei hakka laiskusest

ise võrdlusmaterjali otsima vaid loodan nagu varateismelised saada netist valmis vastuseid

Postitatud: P Jaan 10, 2010 5:21 pm
Postitas funker
Ma ei mäleta enam, kas sellel bmw-l ka kana oli, aga lugemiseks igati lahe materjal.
http://histor.ws/bestr12/01.htm
Postitatud: P Jaan 10, 2010 5:26 pm
Postitas funker
Postitatud: P Jaan 10, 2010 5:45 pm
Postitas NSU
Kusjuures mu 1941 aasta militaar NSU´l puudub mootoril üldse kana, raamil on kana kenasti olemas. Mootor on kindlalt selle ratta originaalne tehasemootor. Raami kana näeb välja selline(raam on näinud roostet ja liivapritsi ja fotograaf olen ka kehva

)-
http://img16.imageshack.us/img16/1575/waakana.jpg
Ma sain oma Poolast soetatud NSU koopia(ei pakutud originaalina

) karterikaitsel sellise "koopiakana" kaasa-
http://img16.imageshack.us/img16/7072/k ... sekana.jpg
Postitatud: P Jaan 10, 2010 6:34 pm
Postitas ppp
Tänan vastuste eest! Seda R12 lugu olin ka varemalt põgusalt sirvinud aga kiirelt leida ei osanud. Kuna vastajad on ilmselgelt asjahuvilised (ja pooled vähemalt tuttavad

), siis veidi kommenteerin. Tegu on 2-taktilise ZDB 201 mudeliga, matt-kollaseks maalitud ja väidetavalt 1935 (kuigi see on ameeriklasel ilmselt ise arvatud paagil oleva messinplekist märgi järgi - Zahhara katsesõit 1935 vms). Raaminr sobiks 1936, mootorinr ei sobi üldse, paak uuema tüübi jnejnejne, nagu ikka. Samas komplektne ja vb ka sõidukorras masin. Omanik pole küll targu 3 omamisaasta jooksul püüdnud käivitada, nagu aru sain. Vb on sel ka kuhugi väntvõlli vahele poola õllepurgi plekki topitud nagu eelmainitud R12-l oli.....
Paistab, et tehnikal peaks "kana" all ikka käima kiri ka, mitte nagu sel ZDB-l. Pealegi pole justkui andmeid, et WH oleks antud mudelit üleüldse kasutanud kasutanud , kuigi kindel pole. Mingil hetkel võisid nad küll sõita kõigega, mis liikus aga see ei tähenda, et nad ametlikult oleks WH-s kasutusel olnud. Muidugi näeks osadekataloogist kohe, kas on WH varianti kajastatud, aga üsna kindel, et tegu mingi Ida-Euroopa "eksportmudeliga".
Postitatud: P Jaan 10, 2010 6:53 pm
Postitas uscha
Ei oska kommenteerida, milliseid detaile mootorratta puhul markeeriti WaA kotkastega, sest ei ole tehnika teemaga kursis. Küll aga peaks kahtlust äratama juba see, et 1935. aasta rattal on "uuema tüübi" kotkas peale löödud.
Siin teemas hakati kunagi arutlema, et millal vana kotkas uue välja vahetas aga väga kaugele selle arutlusega ei jõutud kahjuks.
http://www.rindeleht.ee/foorum/phpBB2/v ... ght=#27631
Postitatud: P Jaan 10, 2010 7:14 pm
Postitas ppp
Jah, 35 aasta masin see küll ei ole, vb ehk 1936, samas mootori nr ka ei klapi justkui raaminr-ga ja antud mudelit toodeti ka vist kuni 39 (ei mäleta peast kindlalt), siis teoorias oleks võimalik ka hilisema mootoi paigaldamine varasemale raamile. aga hea vihje. Samuti pole ka antud sõiduki raamil "kana" pilti demonstreeritud, ilmselt pole seda sinna "vaevutud" lööma, vb märgiraud ka tiba pehmest materjalist tehtud
