Auastme-, kuuluvus- ja erialatunnused vormil.
Re: Auastme-, kuuluvus- ja erialatunnused vormil.
Pärnu-Viljandi kaitseringkonna juhatuse trafarett.
Fotol admin. kpt. Arthur Johannes Saarsen.
Fotol admin. kpt. Arthur Johannes Saarsen.
Re: Auastme-, kuuluvus- ja erialatunnused vormil.
Üksiku Lennuväedivisjoni nr. 1 kraemärgid, 1931. aasta variant.
Wikipedia: "1. Lennuväedivisjon (kuni 13. maini 1939 Üksik Lennuväedivisjon nr. 1[1]) oli aastatel 1930–1940 eksisteerinud Õhukaitse koosseisu kuulunud Rakveres paiknenud 1. diviisi operatiivalluvuses Eesti lennuväeosa.
21. mail 1939 jõustunud koosseisu järgi kuulusid divisjoni koosseisu staap, kaks salka, tehnika-, majandus-, sanitaarjaoskond ja divisjonikomando, kokku 96 meest".
Wikipedia: "1. Lennuväedivisjon (kuni 13. maini 1939 Üksik Lennuväedivisjon nr. 1[1]) oli aastatel 1930–1940 eksisteerinud Õhukaitse koosseisu kuulunud Rakveres paiknenud 1. diviisi operatiivalluvuses Eesti lennuväeosa.
21. mail 1939 jõustunud koosseisu järgi kuulusid divisjoni koosseisu staap, kaks salka, tehnika-, majandus-, sanitaarjaoskond ja divisjonikomando, kokku 96 meest".
foorum.rindeleht.ee
Re: Auastme-, kuuluvus- ja erialatunnused vormil.
1936. aasta Lennukooli ajateenija kraemärgid.
foorum.rindeleht.ee
Re: Auastme-, kuuluvus- ja erialatunnused vormil.
Kas need jäävad tsaariaega või on EW algus / Vabadussõda?
Kuulusid leitnandile, kes sai ohvitseriks juba Esimese maailmasõja ajal ja Vabadussõjas teenis Laiarööpmelisel soomusrongil nr. 2.
Kõrgus on 19 mm.
Kuulusid leitnandile, kes sai ohvitseriks juba Esimese maailmasõja ajal ja Vabadussõjas teenis Laiarööpmelisel soomusrongil nr. 2.
Kõrgus on 19 mm.
foorum.rindeleht.ee
Re: Auastme-, kuuluvus- ja erialatunnused vormil.
Üksiku Lennuväedivisjoni nr. 1 üleajateenija allohvitseri kraemärk, 1936. aasta variant.
foorum.rindeleht.ee
Re: Auastme-, kuuluvus- ja erialatunnused vormil.
3. Suurtükiväegrupi üleajateenija.
foorum.rindeleht.ee
Re: Auastme-, kuuluvus- ja erialatunnused vormil.
Assaa, no tõesti ilusad asjad!

Ostan või vahetan kõike, mis puudutab EW lennundusega seonduvat.
-
- Kasutaja
- Postitusi: 36
- Liitunud: P Mär 22, 2009 7:28 pm
- Asukoht: Kuressaare
Re: Auastme-, kuuluvus- ja erialatunnused vormil.
Mis mundrit mees kannab?
Re: Auastme-, kuuluvus- ja erialatunnused vormil.
Raudtee vormi - SIIN on rohkem teavet selle kohta.
foorum.rindeleht.ee
-
- Kasutaja
- Postitusi: 36
- Liitunud: P Mär 22, 2009 7:28 pm
- Asukoht: Kuressaare
Re: Auastme-, kuuluvus- ja erialatunnused vormil.
Kuressaares saksa sõjaväekalmistul ühe haua juurde pilt toodud. Mis auastmes mees on? Kas lennuvägi? 1941. a. hauad peaks seal olema.
Re: Auastme-, kuuluvus- ja erialatunnused vormil.
Luftwaffe feldwebel.
Re: Auastme-, kuuluvus- ja erialatunnused vormil.
1. novembril 1939. a kinnitati Sõjaministri käskkirjaga nr. 138 tangitõrjekompaniide trafaretid.
Pildil on Tartus paiknenud 3. tankitõrjekompanii üleajateenija kraemärk. Kõrgus 12mm, laius 10mm.
3. tankitõrjekompaniis oli 1939. a mais kehtestatud rahuaegse kooseisutabeli järgi ette nähtud 76 meest (4 ohvitseri, 27 kaadriallohvitseri ja 39 ajateenijat). Reaalselt oli aga 1939. septembris kooseisust olemas ainult 55 meest.
Fotol olev ohvitser on ltn Ferdinand Valner.
Pildil on Tartus paiknenud 3. tankitõrjekompanii üleajateenija kraemärk. Kõrgus 12mm, laius 10mm.
3. tankitõrjekompaniis oli 1939. a mais kehtestatud rahuaegse kooseisutabeli järgi ette nähtud 76 meest (4 ohvitseri, 27 kaadriallohvitseri ja 39 ajateenijat). Reaalselt oli aga 1939. septembris kooseisust olemas ainult 55 meest.
Fotol olev ohvitser on ltn Ferdinand Valner.
Re: Auastme-, kuuluvus- ja erialatunnused vormil.
20ndate alguses olid merekindlustes sellised pagunid kasutusel. Kahuritega ankur ja MK.
Kas kellelgi on silma jäänud, et kuskil määrustikus, käskirjas vms seda mainitakse?
Kas kellelgi on silma jäänud, et kuskil määrustikus, käskirjas vms seda mainitakse?
Re: Auastme-, kuuluvus- ja erialatunnused vormil.
IIISL = 3. diviisi suurtükiväe laskemoonaladu.
Fotol keegi vao Johannes, 1934. a.Re: Auastme-, kuuluvus- ja erialatunnused vormil.
Sõjaväe Tehnikakooli I lennu (1920–23) autoosakonna trafarett.
Kokku oli seitse osakonda, kõigil olid oma trafaretid. Autoosakonnas oli 12 meest.
Fotol on autoosakonna lõpetanud Nikolai Maasing, kelle krael on näha kõnealused trafaretid.
Kokku oli seitse osakonda, kõigil olid oma trafaretid. Autoosakonnas oli 12 meest.
Fotol on autoosakonna lõpetanud Nikolai Maasing, kelle krael on näha kõnealused trafaretid.